Blog Archive

15 sep. 2012

Alone in my bed

Känner mig så ensam i min säng och för precis en vecka sen sov Mr X här. Saknar honom lite faktiskt :)

Nu ska jag iallafall försöka sova för det blir ganska tidigt upp imorgon också. Min sovande på helger är slut nu är det skola, jobb och vänner som gäller. Känns ärligt talat ändå som att det enda jag gör hemma är att sova. En ny upplevelse för mig men jag tror detta faktiskt hjälper mig med att må bättre. Berättar om det där imorgon om jag får tid.

Filmen jag såg med mamma var riktigt bra. Rekommenderar er att se den, har aldrig skratt så mycket och samtidigt önskat att det var mig det handlade om.

Nej nu huru ni ska jag ta och falla in i drömmarnas fantastiska värld. Den är nog den bästa världen som finns när man drömmer lyckliga drömmar rättare sagt. Håller ni inte med mig?

God natt alla underbara läsare.
Sov sött.
Så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar