Blog Archive

20 aug. 2012

Sluta blogga?

Har just nu funderingar på att lägga ner att blogga pga hur jag mår just nu för känner att jag måste ta tag i mitt liv. Har dock ej bestämt mig än när det kommer till denna fråga för denna blogga har varit min dagbok i snart mitt år då jag har försökt förmedla mitt budskap. Att man trots en diagnos kan leva ett normalt liv med mycket vänner, och allt annat. Kanske blir det bara en bloggpaus men jag säger såklart till om jag bestämmer för att ta en bloggpaus men tyckte att ni skulle få veta över mina funderingar. 

För nu till hösten börjar jag ju tvåan, vilket innebär mera plugg plus mitt extra jobb som jag börjar på denna vecka. Sen vill jag hinna med att träffa vänner med mera. Vad tycker ni ska jag sluta? eller ska jag bara ta en paus och lägg in inlägg då och då? 
Hjälp mig att bestämma!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar