Blog Archive

20 aug. 2012

1 vecka kvar

Idag är det precis en vecka kvar tills skolan börjar och jag har lite ångest inför det men det ska nog gå bra, det är bara att göra sitt bästa. Det ska bli lite kul att träffa alla klasskamrater igen för de har man ju inte sett på två månader så man har saknat dem en aning. Men annars hade sommarlovet gärna fått fortsätta i alla evighet för min del. Fast jag har ju tur som har en vecka kvar för har vänner som börjar redan idag eller nån annan dag denna vecka så långt sommarlov har jag ju haft. Så man ska väl kanske inte gnälla allt för mycket :)

Hade väldigt svårt att somna inatt men somnade efter mycket om och men vid 03.00 tiden men det känns i kroppen. Ska försöka sätta mig på tränings cykeln trotts att jag känner mig väldigt seg, fast vi får väl se vad som händer. Ska iallafall duscha för det behöver jag känner jag för är varmare än en stekpanna, antingen har jag feber eller så funkar inte min kropp normalt.

Aja ska ta det lugnt ett tag nu! Ha en bra dag så hörs vi senare!

3 kommentarer: