Blog Archive

24 aug. 2012

Livstid - Rätt eller fel?

Anders Berhing Brevik dömdes idag till livstids fängelse, vilket innebär 21år med troligen förlängd fängelsestraff med 5år i taget. Vad tycker ni om domen?
Själv tycker jag inte att han inte ska hållas ensam låt honom känna på hur det känns att det gör ont och låt honom sitta med andra intagna. Tycker det är så fel att skydda någon för nått sådant som han har gjort eller har jag fel? Blir så irriterad vet inte riktigt hur jag ska förklara mig för orden kommer inte i rätt ordning så det blir bara förvirrade men jag tror att ni fattar vad jag menar.


Skriv gärna kommentarer om vad ni känner och tycker?!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! Man kan inte uttrycka sig i ord om vad man egentligen tycker om straffet och om "monsret" själv!! Usch!! Hoppas att han aldrig sätter en av sina fula fötter på en normal plats igen!

    Du skulle göra mig en jättestor tjänst om du klickade in på bloggen och röstade på vilket smycke du helst skulle vilja vinna! För drar igång en tävling snart, där det smycket som får flest röster, blir det som jag kommer lotta ut till en lycklig vinnare! Så hjälp mig!! :)
    Kram

    SvaraRadera