Blog Archive

24 aug. 2012

24 Augusti

God dagens!

Sa ju att jag skulle blogga en vända idag iallafall och det gör jag nu vid 16.20 för har bara slappat idag och inte gjort någonting. Christian väckte mig innan han drog till skolan men jag var så jävla trött så satte timern på en timma så när den ringde stängde jag bara av den och fortsatte sova. När jag väl vaknade var klockan 12.20 så då hade hela dagen gått nästan vilket var rätt skönt för nu längtar jag efter morgondagen. Resten av dagen har jag bara suttit vid tv:n och tagit det lugnt men nu är mamma hemma så ska lära henne min gamla mobil som hon ska börja använda eftersom hennes gått sönder. Så det blir väl kvällens jobb antar jag, lär väl tappa tålamodet också.

Ni får inte glömma att ställa frågor på frågestunden:
http://micaelanorberg.blogspot.se/2012/08/fragestund_23.html

ALLA frågor är välkomna, ha en fortsatt bra dag för det ska jag försöka ha iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar