Blog Archive

19 juli 2012

Regnigt Borås

Det är värsta skit väder här nere i Borås och jag fick stanna kvar hemma i husbilen pga min förkylning för vill ju inte göra den värre än vad den redan är. Så mamma och pappa har vandrat upp till Simhallen för att se simmarna simma utomhus i detta skit väder. Heja Polisen säger jag bara!!

Hade gärna velat träffa Christian idag men det får väl bli imorgon för då ska jag med och titta när han ska simma och då hoppas jag att det är lite bättre väder. För risken för förkylning för dessa stackars simmare är ju väldigt hög tyvärr när det är sådant här väder. Grannarna till oss på andra sidan av ån som finns här på campingen bor Sundsvalls simmare och de var nere i ån och badade igår kväll. Våra Simmare bor ju på hotel de lyckostarna, vill också göra det :)

Skriver senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar