Blog Archive

18 juli 2012

Framme i Borås

Nu är vi framme i Borås och  äntligen finns det täckning på mobilen så jag kan blogga! Igår var vi på Ullared där vi var i ca 4 och 1/2 timme. Det roligaste jag hittade var ett par kalsonger som jag bara var tvungen att köpa till Simon. Haha bild kommer längre ner sen i inlägget. Annars blev det massa med Linnen till mig.
Träffade en gammal skolkamrat på Ullared vilket var lite roligt. Hur stor är chansen är det att man träffar någon man känner just där.

Efter det åkte vi vidare till kroksjön där vi stannade för att sova. Vi lagade mat på minns ej vad de heter nu. Jo just det murikan, vilket var hur gott som helst.

Och idag på eftermiddagen åkte vi till Borås camping där vi är nu. Här blir vi kvar tills på söndag då tävlingarna är slut. Ska springa och hjälpa mamma med disken så jag får ta det lugnt resten av kvällen. Är ju sjuk så går på ipren och nässpray. Hoppas jag blir bättre snabbt nu för detta suger.

Hörs senare kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar