Blog Archive

8 juli 2012

Lycklig Cheey

God morgon eller någonting det är väl snarare eftermiddag just nu än morgon men har ej hunnit blogga för jag och Simon vaknade inte förrän vi 12tiden. Sedan körde han mig till Segeltorp för att jag skulle dela ut reklam innan han drog hem till sig för att städa sin lilla bil :D

Nu är jag iallafall färdig för idag med mitt reklam utdelande och det gick ju faktiskt riktigt bra och snabbt idag med att göra det. Så nu blir det slappa hela kvällen och sen får vi se vad som händer men det känns bra att ha tjänat lite pengar eftersom jag gjort av med så mycket på sista tiden.

Det var jätte trevligt igår med Jessica som var här med sin pappa och åt, hon och jag satt och snackade om lite allt möjligt och tittade på Speedway. När de hade åkt var det bara för mig, Simon och Christian att dra oss till Heron City för att se på the Dictator som var riktigt rolig faktiskt. Men huvudsaken var att Simon och Christian gillade den och det verkade det som de gjorde för de garvade iallafall. När vi kom hem så satte Simon på tvn och vi såg på boxning innan vi kröp ner i sängen för att sova. Det är alltid lika mysigt som alltid när han är här och han kommer troligen ner till Öland till min Födelsedag, är han inte söt mitt hjärta? :)

Ni har väl inte glöm att rösta på vilken header jag ska ha på bloggen? om ni inte har gjort det gör det då nu genom att skriva en kommentar i det inlägget:
http://micaelanorberg.blogspot.se/2012/07/vilken-header-hjalp.html
Hörs senare, ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar