Blog Archive

8 juli 2012

Dagens tidningar


1. Oväder ställer till stora problem
Ett kaos oväder har precis dragit in över småland och har ställt till med stora problem som bland annat översvämningar. Dessutom har en kvinna träffats av en blixt.
Värst drabbat är Mariannelund där det just nu ser ut såhär:
Bild tagen från http://aftonbladet.se
Vill du läsa mer om det kan du gå in här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15090170.ab

2. De är klara för succeprogramet
Ja inför det nya säsongen av Mästarnas mästare så är 4stycken klara för att vara med dessa fyra är:
Anna Lindberg 30år Simhoppare
Anna-Karin Kammerling 31år Simmare
Bernt Johansson 59år Cykling
Mikael "äpplet" Appelgren 50år Bordtennis
Mer info kommer nog inom kort.

3. "Var det fullt ber jag om ursäkt!"
Dessa ord blev sagda av Jason Crump förare i Vetlanda efter deras vinst mot Indianerna där han i det näst sista heatet säkrade deras seger genom att åka emellan de två hemma förarna och kom in först in i mål. Han var ångerfull efteråt och bad om ursäkt om det var fullt gjort! En alltid lika trevlig kille!!

4. Han byter elitserieklubb
En av mina absoluta favorit förare byter nu klubb från Dackarna till Vargarna och denna person är Scott Nicholls som nu är klar och kommer köra sin första match för vargarna hemma mot Bajen! Jag önskar honom all lycka till!

Min källa till dagens nyheter är alla från min egen favorit tidning http://aftonbladet.se Har ni några viktiga nyheter som jag bör ta upp kommentera då! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar