Blog Archive

4 juli 2012

Ett par jeans shorts

Precis hemkommen från Skärholmen och min dejt med Linda som var jätte rolig, länge sen jag har haft så roligt som idag. Hon ska nämligen på fest ikväll och de har temat maffia så hon köpte sig Cigariller och en Cigarr haha hon är rolig hon. Det blev även lite butiker och jag köpte ett par shorts som jag tyckte var riktigt snygga iallafall men ni kanske inte tycker det?
Eller vad tycker ni om dem? 75kr på rea från HM! Jag gillar dem iallafall!!

Nu blir det att ta det lugnt, funderar på att sätta mig på tränings cykeln ett tag men har egentligen ingen lust men jag måste. Kvällen är ung så vi får väl se vad som händer ska se om jag inte kommer upp 8 imorgon så jag hinner träna en snabbis innan jag åker för att träffa Victoria :)

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar