Blog Archive

4 juli 2012

4/7

Victoria - http://elmseld.devote.se
Strax bär det av mot Skärholmen centrum för en lunch dejt med underbar Linda så vi kan snacka lite om allt möjligt. Det ska bli toppen mysigt sen ska jag kolla efter lite shorts också hade jag tänkt mig för har nämligen inga som passar just nu. Imorgon däremot blir det en heldag ute i friska luften för då ska jag nämligen redan klockan 11 möta upp Victoria vid centralen för att vi ska handla lite till våran picknick sen bär det av mot Djurgården och Skansen. Där har jag ej varit på jätte länge så det ska bli toppen mysigt tycker jag och det ska bli kul att umgås med Victoria. Efter imorgon kommer vi vara vänner för livet det kan jag lova er!!


Nej måste göra ordning mig det sista innan jag ska dra mig mot Skärholmen och Linda. Ska faktiskt gå fram och tillbaka idag för det är ju ej så långt till Skärholem härifrån. Det tar kanske 15min om man går i min takt vilket är ganska långsamt men det är ju fint väder så det är bara att njuta av dagen. Måste leta reda på plånboken också för vet ej vad den är någonstans för annars blir det svårt att betala för maten.

Ha en toppen dag så hörs vi senare idag!
Kram

1 kommentar:

  1. Sv: Det blev inge Grönan idag... Min syrra bangade ur :(

    Det ska bli jättekul imorgon!!! :D

    SvaraRadera