Blog Archive

25 juni 2012

skriva en bok?

Gissa var jag är någonstans, såklart ni vet det för när jag väl kom hem igår vid 22tiden så sprang jag in och packade om min väska innan mamma körde mig till Simon. Men just nu är han på jobbet och jag sitter här hemma och ska försöka läsa in lite papper på datorn så jag blir klar med det så snart som möjligt. Det jobbiga är att höra sin egen röst för den gillar jag verkligen inte kan jag tala om för er.

Stannar här ikväll också sen får vi se hur det blir resten av veckan men imorgon har jag iallafall tid hos BUP och detta kan nog vara en av mina sista gånger där. Eftersom jag fyller 18år om ungefär en månad så är det vuxen pysk som gäller för min del och det oroar mig lite granna. Gillar inte att byta ställen för det är som att börja om från början och att dra upp denna historia tycker jag är väldigt jobbigt. Men funderar dock på att skriva en bok om min högstadie perioden för att ens kunna gå vidare med mitt liv och dessutom kanske jag kan hjälpa någon annan med min historia. Vad tycker ni om det??


1 kommentar:

  1. Skriv en bok; det är alltid kul när människor dokumenterar sina livshistorier (curriculum vitae) så att de efterlevande får veta vad de varit med om :) för mycket information har aldrig dödat någon! Jag skulle definitivt läsa den boken eftersom jag personligen är väldigt intresserade av psykologiska abnormaliteter :)

    SvaraRadera