Blog Archive

25 juni 2012

Shit min hals

Har nu under en timma spelat in dessa texter och jag hoppas att hon jag gör detta för blir nöjd med detta för det var riktigt svårt detta. Jag är långt ifrån klar men har kommit en bit och hennes historia imponerar på mig tyvärr får jag ej säga så mycket pga tystnads plikt. Men denna historia kan nog hjälpa många om hon väljer att ge ut detta till allmänheten! Jag är bara glad att jag kan hjälpa till!
En sak kan jag tala om att man får jävligt ont i halsen efter 40 inspelade sidor som är ungefär 1h historia men det är de värt!

Nu kom min älskling hem från jobbet vilket är nice! fick ett posetivt uppmuntrande kommentar där det stod såhär:


Skriv en bok; det är alltid kul när människor dokumenterar sina livshistorier (curriculum vitae) så att de efterlevande får veta vad de varit med om :) för mycket information har aldrig dödat någon! Jag skulle definitivt läsa den boken eftersom jag personligen är väldigt intresserade av psykologiska abnormaliteter :) på skriva en bok?


tack Jönte för detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar