Blog Archive

1 juni 2012

1 Vecka kvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag är det precis en vecka kvar till sommarlov för min del, det är ju helt jävla fantastiskt. Som jag har längtat efter den dagen och nu är den äntligen här. Tiden bara flyger förbi som Simon brukar säga och jag sitter fortfarande och funderar på att åka ner till Farmor måndagen efter sommarlovs avslutningen. Gillar inte att hon är där nere på Öland ensam när hon är så gammal som hon är och jag kollade buss biljetter igår och det kostar 300kr för att åka ner och 300kr för att åka hem. Ska bara snacka med pappa lite i helgen sen tror jag faktiskt jag bokar resan ner dit som en liten överraskning till farmor för vill nämligen överraska henne.

Nu under morgonen har jag suttit och rensat mina sms med Simon som är runt 5000 och tog bort dem som jag tyckte var onödiga att ha kvar. Är långt i från klar med det så ska väl fortsätta men det är så fruktansvärt tråkigt och tar så förbaskat lång tid men det ör ganska roligt att sitta och läsa dem. Lär troligtvis inte träffa honom i helgen för det är ju RM i torrvalla hallen i helgen så han är fullt upptagen med alla de över hundra lagen som har anmält sig. Så imorgon ska jag dejta Stina med att gå och kolla klänning till Anna Bensons bokrelease som jag ska på på tisdag.

Vi hörs senare alla underbara läsare!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar