Blog Archive

29 maj 2012

Vandra duscha vandra

Sitter ute på en bänk i brandbergen efter att varit hemma och snabb duscha. För halv 6 börjar visningen och då får man inte vara hemma. Så nu i en och en halv timme ska jag njuta av vädret, köpa en sallad som jag kan äta när visningen är klar.

Vandringen med klassen idag börjar redan kännas i benen på mig och jag kommer lägga ut två bilder. På bild nummer ett är hur många steg jag tagit innan vi började vandra de 12.2km. Den andra är efter när vi kommit fram till slut punkten. Det var i alla fall en väldigt fin och skön promenad. Alla gick i olika grupper och den första halvan låg jag toppen gruppen men efter lunchen då tog jag lite längre tid på mig. Då låg vi i näst sista gruppen.

Vi hade iallafall väldigt tur med vädret idag. Hade det regnat i morse hade jag nog inte gått med. Men är riktigt stolt över mig själv och denna promenad tänker jag ta med Simon den 6juni fast vi tänker börja åt andra hållet. Det kommer nog gå en aning snabbare då och jag lär få springa bredvid. Men det ska ändå bli mysigt.

Den tredje bilden som kommer upp är vad jag fikade på när jag och Petra bestämde oss för att fika i Tyresö centrum.

Skriver senare för annars blir detta inlägg så långt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar