Blog Archive

29 maj 2012

Friluftsdag

Sitter och väntar på bussen som ska ta mig till Tyresta. Där ska jag möta upp klassen och gå till Alby. Fint väder har vi i alla fall som tur är.

Igår var vi hos Simons gammelfarmor för att fira hennes 95års dag och Simons farfar som fyllde 75. Det var jätte kul och trevligt och jag ska se till att Simon åker till henne lite oftare. Kan tala om att hon var nog piggare än oss alla andra tillsammans. Hon var även grym på att hålla koll vilka alla var. Trots att vi var så många, det hade jag aldrig gjort.

Kvällen var iallafall väldigt trevlig sen när vi kom hem blev det att hjälpa Simon att städa. Det är nämligen förhands visning idag på huset. Så har även grym damsugit nu på morgonen eftersom Simon bad mig om det morse.

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar