Blog Archive

25 maj 2012

Ölandsbron

Nu är vi på Ölandsbron och jag har precis snacka med min älskling. Jag saknar honom verkligen, han sa att mitt ex hälsade? Han måste slagit i huvudet, varför i hela friden gör han det. Har inte snacka med människan på ett år snart så varför hälsa?

Jag tror aldrig jag kommer fatta mig på honom men men. Det var ju ändå han som parade ihop mig med Simon. Så tacksam är jag mot honom, och han är Simons polare och min älskling betyder allt för mig.

Aja skitsamma om det där nu, snart är vi iallafall framme. Det ska bli så skönt att kliva ur bilen och lägga sig i en varm och skön säng. För imorgon blir det hårt arbete hela dagen. Så då gäller det att vara pigg och alert. Min kära pappa har tydligen sträckt sidan under dagen så antar att vi får göra det tyngsta. Sen tänker jag ta en lång promenad och kanske det blir ett bad.

Sov sött alla underbara läsare för det kommer jag göra. Får se hur mycket bloggande det blir imorgon men något inlägg ska jag nog lyckas lägga in. Ska ta massa bilder också men dumt nog tog jag ingen kamera med mig. Så får använda mig av mobilen. God natt gott folk och glöm inte bort att ta vara på varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar