Blog Archive

26 maj 2012

Öland

Har inte hunnit blogga idag eftersom jag haft fullt upp med att fixa ordning här nere på Öland. Dock regnade det i början av dagen men till lunch tid hade det börja klarna iallafall så att satsa på brännan har det inte blivit så mycket av. Jag har vart nere på stan och kollat i butiker med mamma, sen har jag krattat efter att pappa klippt gräset med mera. Vi har fixat fontänen och precis som förra året var det en massa äckliga läskiga grodor som inte var så trevligt fast de såg lite roliga ut. Tog bilder på dem såklart! som kommer när internet går fortare!



Just nu sitter vi vid tvn och tittar på eurovisson men saknar min älskling jätte mycket just nu faktiskt, ska bli skönt att träffa honom snart. Kanske får jag träffa honom imorgon men det är nog inte så stor risk antagligen eftersom vi inte kommer vara hem förrän sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar