Blog Archive

25 feb. 2012

Halv bra start

Älskling och jag sitter vid köket eller vad man ska kalla det till campingen. För pappa är ute och test åker med Simons liftkort och mamma mitt. För det är inte säkert pappa kan åka. Men jag fick lite problem med mina pjäxor men nu har även det ordnat sig. Solen lyser ute men det blåser en aning så sitter inne och värmer mig lite innan jag ska åka ut och grilla i backen. Simon sitter kvar ute han och har redan fått i sig två öl. Visst är han duktig min älskling, han slutar aldrig att imponera ;-) nej ska kissa nu men det är skönt att vara uppe och vara hemifrån ett tag.

Hörs senare ikväll!

1 kommentar:

  1. Hej! Allt bra med dig?
    Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.
    Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!
    Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D
    Kom gärna med förslag vad jag kan göra för att göra bloggen bättre osv. Ingen kritik är onödig :D

    SvaraRadera