Blog Archive

25 feb. 2012

God Afton

Sitter nere vid köket som är träff punkten här uppe i Idre och jag har precis snott datan av mamma för att blogga lite innan jag ska gå upp och lägga mig. Har haft en halv bra dag, den startade inte exakt som jag ville så min irritation har suttit i hela dagen tyvärr så jag hoppas på en bättre dag imorgon. Efter lunchen blev det några fler åk och det kändes som blåsten minskat lite då men det har blåst ganska bra idag runt 15m/s uppe på toppen. Det är inte så himla skönt men vädret har varit dessto bättre.

Det har tyvärr ej blivit några bilder idag men ska försöka ta med mig Kameran med ut imorgon, har även träffat på Karkki och Kattis som idag kom upp till Idre. Imorgon kommer Mahtilda upp med sin pojkvän och kanske så kommer Sara och hennes kille hit till Idre någon dag denna vecka. Så det är mycket folk man känner som är här upp vilket jag tycker är ganska kul faktiskt. Träffade Kattis och Karkki en snabbis efter min skidåkning och satt och snacka med dem i en timma ungefär för de var ute och promenad tydligen. Det var kul!

Nej nu måste jag leta reda på en laddare till eller rättare sagt hitta ett eluttag till sladden :D

Hörs Kanske en gång till kväll men annars sov söt :)

1 kommentar:

  1. sv: ja, jag läste det. :) Hoppas du har kul där uppe!
    Okej, men du får gärna höra av dig när du är hemma så kan vi fixa bloglovin och sånt :D
    kram!

    SvaraRadera