Blog Archive

26 okt. 2011

Jävla kärring jävel

Ni kan glömma det jag skrev för några blogg inlägg sen om min morfars kärring, försökte bara vara trevlig och ge henne en chans till. Men kärring jäveln har fan inte förändras för fem öre! Hon är fan en av sin egen sort tycker synd om morfar som föll för henne för jag undrar vad fan han ser i henne. Hon är en bitch! Det enda hon gjort är att förstöra Morfar och våran gemenskap. Kärringen tror hon känner mig och skriver på öppet på face om när jag la ut en bild på morfar istället för att smsa mig och säga det. för då hade det varit en annan sak men tro inte kärring fittan fattar det nej utan hon bestämmer sig att fortsätta. JAG HATAR HENNE. och om du ni läser detta BRITT-INGER SÅ ÄR DU EN FITTA I MINA ÖGON, EN MÄNNISKA SOM FÖRSTÖRT OCH TAGIT MIN MORFAR IFRÅN MIG. DU HAR FÖRSTÖRT OCH FÖRÄNDRAT MIN MORFAR MEN JAG ÄLSKAR MIN MORFAR. DET ÄR DU SOM ÄR FELET. FATTAR INTE HUR DU KAN LEVA MED DETTA ATT DU TAGIT MIN MORFAR IFRÅN SIN EGEN FAMILJ. JAG HOPPAS DU ÄR JÄVLIGT NÖJD.

Fattar inte varför hon tror hon känner mig, hon vill ju inte ens att morfar ska träffa mig eller sina egna barn och andra barnbarn. Du kommer dö i vetskapen om att du förstörda morfars liv genom att slita honom ifrån sin familj. Jag snackar inte om att ni knullade bakom min mormors rygg för det skit jag fan i. Det har jag lagt bakom mig. Utan det jag menar är att du har tagit över min morfar, du styr vilka åsikter han har och allt. Du kommer dö i vetskapen om att du sårade inte bara mig utan ett dussintal till. Du kommer dö av vetskapen att morfar under sina sista år inte fick träffa sina barn eller barnbarn.

BRITT-INGER DU ÄR INTE VÄRD NÅGOT DU ÄR BARA EN STOR SJUKDOM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar