Blog Archive

26 okt. 2011

26/10-2011

Har precis duschat, vilket var helt underbart att få duscha bort ilskan jag hade så nu har jag lugnat mig och ska strax försöka klä på mig. För Simon kommer idag och det är sista gången på över en vecka så ska njuta av att ha honom här och ingen får förstöra det.
Hade tyska prov idag och jag tror det gick ganska bra för det kändes bra i magen när jag gick därifrån eftersom det gick ganska snabbt. Sen hade vi läxförhör på median och det tror jag också gick ganska bra faktiskt för det kändes ganska okej eller det kändes mer än så. Det är skönt att det bara är två dagar kvar på denna veckan och att det sen bär av till Taize för att vila upp sig från allt skit runt omkring än. Min hjärna har redan nu tagit lov så vi får se hur de två sista dagarna i skolan går men det är bara att göra sitt bästa för mer går ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar