Blog Archive

4 maj 2014

Vridit på dygnet!

Nu ligger jag i min eller rättare sagt så ligger jag i mammas och pappas säng, det gör jag jämnt när de är borta. Det gör lite ont i min stor tå då Petra nyss pillade ur en sticka som fastnat där, men som tur är så går det väl över snart. Ska ju ändå sova så då spelar det ju inte så stor roll och förhoppningsvis är smärtan borta imorgon. 

Imorgon kommer familjen hem så ska se till att städa lite på mitt rum, samt dammsuga köket hade jag tänkt. Men det beror också på hur trött jag kommer vara imorgon, för nu har jag verkligen vänt på dygnet och det lär inte bli lätt att vrida tillbaka på det när man ska på skiva både tisdag och onsdag. Man lever ju bara en gång så då är det lika bra att köra all in på en gång eller vad tycker ni? 

Nej huru ni, sov sött :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar