Blog Archive

18 maj 2014

Uppsvälld som en ballong

Såhär ser min mage ut just, man skulle fan kunna tro att jag är gravid men det är jag inte vad jag vet iallafall. Men gör sjukt ont så mina vänner tycker att jag ska ringa vårdguiden så får väl ta och göra det imorgon bitti om den ser likadan ut. Annars blir det väl att uppsöka läkare och kolla gluten- eller laktos intolerans. Men det klarar jag mig bra utan så det hoppas jag verkligen inte att det är.

Ska strax krypa ner under täcket för att försöka sova och lyssna på ljudbok som alltid, borde somna ganska snabbt har ju vart vaken sen 06,00 imorse. Vill ju vara pigg imorgon när jag ska jobba för förra veckan så var det inte så bra lektioner så vill ge tillbaka dubbelt denna vecka. Vi får se hur det går imorgon. 
Idag hade jag iallafall min sista lördags lektion med min grupper för nästa vecka är jag borta på lördagen. Kommer verkligen sakna dessa grupper, känner att jag fått väldigt bra kontakt med både barnen och föräldrarna. Vissa barn har jag haft flera kurser och det alltid kul när barnen släpper sin blyghet och litar 100% på en. Det är verkligen häftigt. 

Tänkte berätta lite grann om det imorgon i ett inlägg samt att inlägget om tv10 får komma imorgon istället. Orkar inte riktigt ta det just nu för känner mig ganska sliten och ser faktiskt fram emot att lägga huvudet på huvudkudden och somna in i mina drömmars värld.

Sov så gott
God natt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar