Blog Archive

7 maj 2014

Små bakis och trött

Det var tungt att ta sig upp imorse efter skivan igår, mitt huvud värker lite lagom men mest är jag helt slut som människa. Var tvungen att sova lite på rasten, annars hade jag aldrig klarat av denna engelska lektion där vi håller på att skriva en akademisk text på 2000 ord. Just nu har jag kommit upp i 255 ord så det är mycket kvar. Tur att jag inte ska plugga vidare än för jag är varken mogen eller duktig på att skriva akademiskt på ett ämne som jag inte själv valt. Nu är det bara 30 minuter kvar på lektionen, sen blir det mentorstid, lunch och sist men inte minst filosofi prov som jag inte pluggat på men det ordnar sig nog ska ni se :) 

Efter skolan blir det hem till petra och vila ett tag innan jag ska åka och jobba. Efter det blir det idrottsklassens skiva på Victoria. 

Ska försöka skriva efter skolan :) 

1 kommentar: