Blog Archive

24 maj 2014

Gotland del 1

Sitter nere i hamnen små lullig. Jag har lärt mig en sak att jag passar inte in på campus Gotland. De känns helt fel men vad som känns skönt är att Petra kommer trivas som en fisk i havet här i Visby. Det är intressanta människor som jag fått träffa men helt fel ställe för mig och det även när det kommer till festandet med studentkåren rindi. Nej jag föredrar Stockholm, får åka hit och testa de andra klubbarna en annan gång.

Just nu sitter jag bara och njuter i hamnen av att sommarvärmen är här med långa ljumma kvällar. Ska snart gå och lägga mig för min del så är det bäst så. För imorgon tänker jag göra Visby medans Petra går rund tur på campus. Förhoppningsvis hittar hon några roliga personer ikväll för hon stannade kvar på rindi med de andra som sökt hit. 

Nej imorgon kommer jag berätta mer om turen hit tror jag iallafall. Sen på kvällen ska jag träffa Tess och Frida. 
God natt från ett otroligt lugnt och fridfullt Visby ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar