Blog Archive

14 maj 2014

Äter aldrig där igen

Tagen från Mitt i Huddinge
http://mitti.se

Förra veckan så hittade några elever fluggor i skolans mat, och enligt rykten är det inte första gången heller. Jag undrar vad skolan tänker göra åt denna sak för jag sätter aldrig mer min fot i den matsalen igen och lär inte vara ensam om detta. 

Har pratat med Sandra och hon höll med mig om att vi bör ha med det i skoltidningen, sen kan jag bara säga att det ska bli skönt att sluta i den ur usla skolan. Tycker dock synd om dem som måste gå kvar om skolan inte fixar en lösning på detta. För i artikeln låter det som om rektorn inte ens hört talas om det och det enligt mig är illa i sig. 

Aja det är inte direkt den publicitet Huddinge gymnasiet behöver med tanke på alla ekonomiskaproblem dem haft. Tycker dock att det är bra att eleven skickade sin bild till mitt i annars skulle det aldrig komma upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar