Blog Archive

18 maj 2014

Ännu en

Söndags kväll. Imorgon börjar en ny vecka med nya äventyr, utmaningar och händelser. Ser faktiskt fram emot denna nya vecka som kommer, studenten närmar sig med stora steg. Äntligen är det snart över, mitt liv kan börja på riktigt. 

Känner mig helt slut efter dagens pass i vattnet så ska bli skönt att sova. Ska träffa en killkompis imorgon innan jag ska åka och jobba tillsammans med Frida, Tess och Alvaro. Det är de två sista lektionerna med dessa ungdomar denna vecka. Blir spännande att se dem igen, var ju sjuk förr veckan och veckan innan det var jag bara med på måndags lektionen eftersom jag fick hoppa in som vikarie för Joakim på onsdagen. Tror att de ungdomar som varit på alla lektionerna har utvecklats men det lär jag märka imorgon. 

Ögonen håller på att falla ihop för mig just nu så tror att det är dags att runda av inlägget. Har så mycket att skriva om men när jag väl försöker så vet jag inte hur jag vill skriva. Men det känns bra att vara tillbaka även om jag inte hinner att blogga så mycket som jag vill. 

Good night 
Mina läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar