Blog Archive

15 maj 2014

Abstinens

Vet ej vad det är med mig känner mig lätt retlig och irriterad som när man har abstinens från nånting och jag har det från att inte ha snackat med P på två dagar. Men så är det när man bara kan höras vid via internet. 

Har alltid undrat varför kärlek är så svårt men det är egentligen inte det, de beror på vad man gör det till. Med sådana visdoms ord har P tagit mitt hjärta, bättre människa får man leta efter. Nej men Gud, har lovat mig själv att inte skriva om kärleks dravel på bloggen men ni som känner mig vet att det inte kommer hålla :) 
Vacker bild på bloggens egna sjukling, hoppas på att vara helt frisk i helgen så jag kan njuta utav det vackra vädrer. Ska ju även jobba i helgen och börja packa lite grejer för nästa fredag åker jag till Gotland med Petra för att kolla på skola.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar