Blog Archive

3 okt. 2013

Vilket fan :)

Snackade ju om frikort förut idag och för att få det måste du komma upp i summan 1 100kr. Nu har jag bara undra kroner kvar tills jag når den summan och det hat jag lyckats med på mindre än en månad. 

12 september - träffade jag psykologen -100kr
17 september - träffade läkaren - 350kr
27 september - träffade psykolog - 100kr
3 oktober - träffade psykolog - 100kr
3 oktober - träffade läkaren - 350kr

Så när jag ska tillbaka till Psyk nästa vecka för att träffa min kbt behandlare så får jag frikort, så då behöver jag inte betala sjuksköterskan som jag ska träffa strax där efter på samma ställe. Kommer ni också upp såhär fort till frikort? 

Här ser ni min söta nalle som är ett äkta Leksands fan :) finare nalle får man leta efter, kan jag tala om för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar