Blog Archive

1 okt. 2013

Lång dag

Det har varit en riktigt lång dag idag och det känns i min hjärna. Håller ju på att byta tabletter från concerta till strattera. Och en av bi effekterna är trötthet, vilket jag känt väldigt mycket av de senaste dagarna. Min mentor lät mig till och med sova en timme på hennes soffa som hon har i sitt arbetsrum. 
Ska strax lägga ifrån mig mobilen och sova. Det är något jag har börjat gilla väldigt mycket medans jag förr var en nattuggla. Kan dock säga att det inte stämmer just nu. För klockan är inte ens nio och jag är redo för drömmarnas värld. 

Imorgon är det dags för skolfotograferingen och dessutom har jag engelska prov och svenska tal som jag inte ens skrivit. Ingen bra start av trean, dags att skärpa till sig! 

God natt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar