Blog Archive

4 okt. 2013

Kanelbullensdag

Vackert väder ute, hoppas att det är lika skönt ute som det ser ut att vara. Det märker jag när jag strax ska dra mig mot skolan för min foto lektion. Det är även kanelbullensdag idag, det innebär att man får lov att äta mycket bullar ;) 
Hade jag haft ork skulle jag ha bakat mina egna nu på morgonen men det har jag inte gjort och nu sitter jag i brorsans rum och ser på tv. Tur att han inte är hemma för då hade han blivit lagom glad på mig men det är lättare att sätta på hans tv än min. 

Idag är det iallafall fredag så snart är det helg, vilket ska bli helt underbart. Visserligen ska jag jobba imorgon bitti men det är ju bara tre timmar i vattnet. 

Ha en bra dag! 

1 kommentar:

  1. Åh så gott!!!
    Jag har veckans blogg nu och jag hoppas du är sugen att vara med! :)

    SvaraRadera