Blog Archive

27 sep. 2013

Hejdå vakna med NRJ

God morgon!

Sitter och tittar på "vakna med NRJ" som sänds sista gången någonsin på kanal 5 och jag kan bara säga att det kommer bli jävligt tomt utan dem på morgonen..... 
Jag hoppas att de kommer ändra sig de som bestämt detta men det är väl kanske inte så högt troligt men jag förlorar ju inget på att hoppas. 

Det är iallafall fredag idag, så jävla skönt. Ska jobba imorgon och sen blir det troligtvis att möta upp Rebecka för att se Segeltorps damer möta Modo. Vilket kommer bli jävligt kul tror jag iallafall. 

Nej nu måste jag börja göra i ordning mig ska nämligen till vuxen Psyk för att träffa kurator och se hur vi ska fortsätta för jag har ledsnat på att jag aldrig börjar må bättre! Håll tummarna för min skull! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar