Blog Archive

17 juni 2013

Vilken dag

Vilken dag, hjärttestet idag tror jag gick relativt bra men svar på det får jag inte förräns i Augusti. Har en vilopuls på 114 och när jag anstränger mig som mest på 180, har dock inge koll på om det är bra eller dåligt. Det lär väl tiden utvisa om inte annat, men efter vi varit där jag och Kotten så åkte vi för att byta pulsband till hennes pulsklocka. Fyra affärer innan vi hittade den rätta men innan den fjärde affären åkte vi för att hämta min underbara kusin Anna som ska sova hos mig inatt.

Kotten var också gullig och körde hem oss fast när hon skulle dra vidare så startade inte hennes bil så pappa fick sätta sig i den och vi andra skjuta på sen funkade den galant. Haha tror den behöver gå till bildoktorn! XD

Nu sitter Anna och jag och ser på tv, samtidigt som jag bloggar och hon kollar fejan på ipaden. Vi har gäster också från Göteborg, Thomas och Ann-Sofie. Saknas gör dock Rasmus nallen som är väldigt saknad men det vet han nog om också :)

Antar att det blir en eller två filmer till ikväll innan det är dags att hoppa i sängen men vem vet :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar