Blog Archive

15 juni 2013

Valpvakt

Foto: Spana in dessa små raringar  2dagar gamla! #sötnosar#vill#ha#valpar#nyfödda#portugisisk#vattenhund#portogisiskvattenhundHar haft fullt upp senaste veckan, har i princip flyttat till ´Mariefred eftersom jag har förälskat mig i Trixies valpar. Men kommer imorgon uppdatera bloggen eftersom jag kommer hem tidigt på förmiddagen tror jag.

Hon ´fick 8st valpar, 3tikar och 5hanar, de är så grymt söta. Jag och Caro är valpvakter i helgen så man måste ha full koll så att allt går bra. Hon har en förmåga att lägga sig på valparna.

Kan tala om att vi var vakna redan vid fyra tiden imorse för det var ett himla liv men mest på Trixie. Dock fick vi sova några timmar senare så vi fick lite sömn.

Ska försöka blogga lite på mobilen senare men tänker inte lova något för man vet ju aldrig vad som händer och sker. Just nu är i alla fall Caro nere på stan och handlar men hon kommer nog hem 20min ungefär. Ska väl försöka få ´Trixie gå ut en sväng. Hälsa mig lycka till.

1 kommentar:

  1. Svar: Kul att du ville vara med i Veckans blogg!
    En vinnare är nu dragen så går in och se om de blev du eller passa på att amnäla dig till den nya tävlingen och få en ny chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/06/veckans-blogg_16.html
    kram

    SvaraRadera