Blog Archive

22 juni 2013

Midsommar dagen

Jaha så nu har jag och min kära farmor haft vårt första gräl. Hur många dagar klarade vi? Jo 3dagar innan helvetet bröt löst. Dock är det löst nu men jag vet vad hon menade och det sårar mig otroligt mycket, när hon säger sådana saker. 

Jag älskar min farmor men sedan farfar dog (2001) så har hon blivit elakare. Så mycket som hon sårat mig bakom ryggen på pappa är fruktansvärt och jag hatar att han kommer i kläm emellan. 
Tydligen är det mitt fel att pappa mår som han gör.... 

Aja struntsamma ni ska inte behöva läsa om mitt problem med farmor men jag önskar det var annorlunda och att hon inte la sig i eller sa sådana saker som hon slänger ur sig ibland. 

Idag är det mulet och blåsigt ute, inte ett dugg skönt men håller tummarna för att det ska klarna upp. För då ska jag sola lite hade jag tänkt mig. För är så himlans blek 😊 

Ha en bra dag så hörs vi senare! 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar