Blog Archive

20 juni 2013

Jordgubbar och mjölk

Nu har jag ätit lunch och mina första jordgubbar för i år. Det var riktigt smaskigt, älskar verkligen jordgubbar och Öland! 

Det är väldigt konstigt väder här Idah, det är inte kallt men inte varmt heller. Det ser ut som det ska regna vilken sekund som helst men inte en droppe har kommit! Helt otroligt i mina ögon men det är bra för då kan man vara ute om alla bara kunde sluta klippa sina gräsmattor. Är allergisk mot gräs och när man klipper det så funkar inte mina allergi mediciner över huvudtaget. 

Ikväll ska lilla jag grilla, det lär bli spännande. Så då får det verkligen inte regna men grilla tänker jag göra i vilket fall som helst. Finns ju paraply 😊

Igår när jag kom så var det första jag såg i våran damm, en äcklig groda! 
Inte ett dugg mysigt, men jag hjälpte den upp med håven och sen antar jag att den stack för jag har då inte sett den sen dess. 

Annars var kvällen igår väldigt lugn, var ganska trött efter resan så gick och la mig tidigt. 

Vi får se om det blir ett dopp i det blå idag men det ät tveksamt. Men imorgon måste jag bada för det gör jag varje midsommar. 

Hörs senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar