Blog Archive

20 juni 2013

Jisses vilken dag

Först läser jag om att en speedway profil misstänks ha mördat någon. Senare under dagen har han också häktas men nekar till mord. Dock erkänner han misshandel. 

Sedan så får jag höra om att Antonio Lindbäck har bett sin klubb indianerna om hjälp. Trodde inte han kunde öppna sig, äntligen har han själv insett att han behöver hjälp. Dock stolt att han äntligen har erkänt det för sig själv! 

Två nyheter som fick mig att bli stum av förvånad. Men om vi nu struntar i de två så kan jag tala om för er att sedan klockan 15 så har det varit strålande sol. Helt underbart väder så vi kunde sitta ute och äta middag. 

Nu ska jag ta och sova så jag orkar fira midsommar med min farmor imorgon. Så skönt att var ifrån Stockholm och bara vila upp sig! 

God natt
Sov sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar