Blog Archive

21 apr. 2013

Män som nät hatar kvinnor

Jag skiter om det är män som nät hatar kvinnor eller tvärtom hur som helst så blir jag riktigt jävla förbanad efter att ha tittat på uppdrag gransknings program om det. Hur fan kan man sitta och skriva saker som jag ska våldta dig eller jag hoppas att du dör med mera. Sedan när man har pratat med dem efteråt så kommer svar som det är ju bara facebook eller det är väl klart att jag ej menar så?

Så jävla dumma svar, hur fan tänker folk. Så fort man säger en sådan sak ovasett vart och hur är kränkande och hotande. De är idioter som sitter bakom datorer och skriver. Men tänker inte på hur mycket som känns för dem som tar emot dem? Hur skulle ni som skriver sådana saker till andra känna om ni fick detta skrivet till er?

IDIOTER !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar