Blog Archive

19 mars 2013

Sjukhus besök

Tjenixen!

Nu ska jag strax sova men ligger under täcket iallafall! Jag verkligen älskar min säng! Får ta och njuta nu medans jag kan för sedan är det pappa som ska sova i mitt rum. Då han inte får gå så mycket i trappor närmsta tiden efter operationen. Så jag får äran att flytta upp och sova bredvid mamma.

Vi var och hälsade på pappa idag, det var ganska skönt att få se hur han mådde. Han var väldens trött och hade ont, led med honom. Huvudsaken är att operationen gått bra sen kommer det såklart bli jobbigt att komma tillbaka men min farsa är stark! Men närmsta tiden kommer bli jobbig, inte bara för honom utan för oss också!

Aja nu har ni fått lite info, sov sött!

Ps
Ni har inte glömt bort att ni kan ställa frågor på http://ask.fm/MicaelaNorberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar