Blog Archive

15 feb. 2013

Svarar på frågorna

Tjena där ute! Nu kommer äntligen svaret på frågorna som ni ställde till mig för ett tag sen, och eftersom alla var anonyma så skriver jag bara ut frågorna :)

Frågor:
1. Är du på g med någon?

2. Varför grät du idag?

3. Du skrev om hon Mikaela härom dagen, hur lärde ni känna varandra egentligen?

4. Du skriver om så mångga vänner i bloggen, men har du någon vän som är extra speciell för dig. Någon bästa vän som du kan lita på i alla lägen? Och som du själv skulle stöta oavsett vad?

5. Hej! Fantastisk blogg Micaela! För ett tag sen la du upp en video där du sjöng, skulle du inte kunna göra det igen?? Jag tyckte om det väldigt mycket så jag tänkte om du ville sjunga typ någon av dina favoritlåtar, eller kanske nån känd som beautiful med christina aguilera! Jag skulle tycka om det jätte mycket! Kram!

Svar:
1. Just nu lever jag singel och är inte på g med någon. Stressar dock inte med att hitta någon utan ägnar mig att ta hand om mig själv. Dock skulle det vara underbart att ha någon ibland eller ganska ofta men men.

2. Det var grej som hände den dagen, därför grät jag i skolan, men inget allvarligt :)

3. Haha, jag och Mikaela träffades på såvis att efter att jag och Niklas hade gjort slut så blev de två ihop så det är ganska konstig historia. Så vi har båda varit tillsammans med Nikke men ingen är det längre. Läs hennes blogg om ni vill: http://mikaelazeberg.blogg.se
Hon är en otroligt rolig, snäll och underbar tjej!

4. Ja jag beskriver många vänner och om det någon som är speciell för mig så finns det två stycken som jag alltid kan vända mig till ovasett vad som hänt och när på dygnet det är. Dessa två är såklart Pontus och Natalie! Nu är det dock lite svårt att jämt kunna prata med Pontus eftersom han är i Enköping på GMU.

En fin bild på mitt hjärta!! :)

5. Jag skulle absolut kunna sjunga igen och lägga upp det på bloggen igen men det kan dröja ett tag tills det sker. Kul att höra att ni gillar min röst :)

Hoppas ni finner svaren okej och har ni några fler frågor så ställ dem i en kommentar :)

1 kommentar:

  1. kul att du tycker att jag inte stället upp för dig i alla lägen bra då vet jag

    SvaraRadera