Blog Archive

1 feb. 2013

Crime night

Ska ha en riktig crime night för mig själv ikväll, älskar ju criminal serier så tänkte se på massa sådana innan jag ska sova.

Har fått mitt prov hemskickat från simlärarutbildningen, dock får jag inte diplomet för jag gjort det praktiska tester som jag inte kunde göra sist. För då var jag nämligen sjuk men jag klarade provet som jag var nervös med så det känns otroligt skönt faktiskt. Ska lägga upp en bild på provet i slutet av inlägget.

Idag har jag även fått information vart i Frankrike vi ska åka till med vatten projektet och stället heter Montbrison. Det ligger en bit utanför Lyon och på bilder när jag sökte på stället så såg det otroligt mysigt ut och väldigt fint. Sen så vet jag nu att det är personer från dessa länder som ska delta i projektet Frankrike, Italien, Tyskland, Spanien och Danmark.

Angående frågestunden så kommer svaren imorgon för då orkar jag sätt på datorn ;)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar