Blog Archive

25 jan. 2013

HELG!!!

 


Så jävla skönt med helg nu, det är precis vad jag behöver även fast det inte är så mycket vila på mina helger. För jobbar ju imorgon 9-12 sen efter det ska jag imorgon med Natalie och hennes kusin Elsa sen vet jag inte om det blev några flera gå på musseum och lite annat gott och blandat. Så imorgon lär bli en hel dag så man kommer någ var ganska trött på kvällen.

Idag fick jag även min flygbiljett till frankrike som jag ska åka med 5st elever till för att reprenstera våran skola och vattenprojektet. Vi åker den 11mars klockan 12.50 från Arlanda, sen mellan landar vi i Tyskland, innan vi tar nästa till flyg till Lyon. Hem åker vi den 15mars och hemresan ser väl ut på samma sätt bara att på dit vägen landar vi i Munchen och på hemvägen i Berlin. Längtar som fan tills dess, ska bli riktigt jävla kul att få resa iväg sådär!
 
Eftersom min dator inte funkar just nu så sitter jag vid mammas och pappas men tänkte under kvällen starta upp den andra bärbara datorn som är lite seg. Men det kan vara skönt att ha en egen dator och speciellt om man ska försöka blogga.
 
 
Hörs senare då!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar