Blog Archive

23 jan. 2013

Fixa dator kanske

Äntligen påväg hem igen, har så grymt ont i käften för har fått massa jävla blåsor. Så kan knappt snacka, ska bedöva det med lite munskölj. Annars kan jag ju inte äta och det måste jag.

Fick höra av Jenny att en viss person hade försökt ta min del på svenska redovisningen så är lite smått förbanad på honom. Men har pratat med Johnny så han fick veta hur jag kände angående det.

Har börjat mitt nya liv den här veckan. Det är att inte äta så mycket ohälsosamt. Men det innebär att det är slut på mitt små ätande i veckan. Kan tala om att jag kämpar väldigt hårt för att inte ta den lättaste vägen och ge upp. Nu ska jag gå ner de här extra kilorna som jag har gått upp. Få tillbaka den snygga kropp jag en gång i tiden hade. Men jag tar ett steg i taget. Nästa steg blir träning men det väntar jag med till februari för att hinna bli kry och har mera ork.

Skriver senare om min dator vill fungera som jag vill idag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar