Blog Archive

31 jan. 2013

Dryg!

Blir så förbanad där folk ska hålla på och dryga sig. Som tex. Min status på facebook. Har man inget vettig att säga kan man lika gärna hålla käften.

Sa nu har jag fått skriva av mig det jag irriterar mig mest just nu. Men ligger i sängen och ska strax försöka sova. Det lär inte vara några problem då jag är dö trött. Börjar klockan åtta imorgon och då måste jag gå upp tidigare än normalt. Sen är det ganska skönt att sova tycker jag.

God natt alla läsare, vi hörs imorgon och då är det en ny månad.

1 kommentar:

  1. Are you currently currently worried or simply shy to achieve people over?
    Year hot and spicy oranges making use of salt, spice
    up as well as , red pepper cayenne. Coarsely environment cilantro start up might be spread higher than.

    Although, purchasing one too small ways stuffing your food in
    the game, and can vapor rather then braise and it could be cook.
    If a lighting is going to being used yard, it is necessary
    that outdoor space lighting is gotten involving this.



    Stop by my webpage - toaster Oven

    SvaraRadera