Blog Archive

6 jan. 2013

Dagen efter

God morgon!
Känslan från gårdagen sitter i kroppen fortfarande, kan inte fatta att de utklassade Mora så jävla hårt som de gjorde. En annan rolig sak som jag vaknade till imorse är att NHL lookouten är över och att alla NHL spelare som finns i allsvenskan genast måste lämna och åka till USA. Däribland Anze Kopitar och många flera. Detta gynnar förstås Leksand och det gör mig väldigt glad!

Sitter just nu i vardags rummet med mamma och pappa, om några timmar kommer brorsan hem från sitt träningsläger i älvdalen. Ska bli skönt att få hem honom, har faktiskt saknat honom lite granna men det säger ni inte va. :)

Det som däremot känns lite jobbigt däremot är att skolan börjar imorgon igen, inte något jag direkt har lust med. Men jag har inte så mycket val, vill man bli något här i livet så kan det vara bra och ha en utbildning. Sen kanske skolan inte är det roligaste som finns men sådant är väl livet antar jag. Man borde inte gnälla så mycket som jag gör för det finns så många andra som har det sämre men tror inte alltid jag förstår det faktiskt. Tror inte jag är direkt ensam om denna sak.

Ha en toppen dag, ska chilla nu medans jag kan, för snart är det full rulle med skolan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar