Blog Archive

7 jan. 2013

7/1

Då var det dags att ta sig till skolan strax, har inte alls någon lust men nu är det som det är så det är bara hålla käft och göra det som behövs. Har precis sett på Förhäxad, den bästa serien på jorden eller iallafall en av de bästa. Criminal Minds är nog en aning bättre om jag får bestämma.

Hade väldigt svårt att somna i natt och jag kände mig riktigt nere, det var en ganska jobbig natt med mina tankar som snurrade i huvudet. Måste nog ta och snacka med mamma ikväll om detta för det känns inge bra och det skrämmer mig faktiskt väldigt mycket. Det är nog första gången jag skriver direkt efter att ha känt så som jag gjorde igår men jag känner att jag behöver skriva det. Men som tur var kunde jag smsa med Pontus igår kväll och så även Jimmie, är grymt tacksam mot dem!

Nej nu måste jag fixa det sista innan jag drar till skolan!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar