Blog Archive

28 jan. 2013

28 januari

Snodde med mig ipaden till skolan idag för jag ska se om det kan underlätta min dag i skolan, för om den gör det ska jag se till att köpa mig en. Sitter på bussen på väg till skolan, det är sådant där hemskt slaskväder ute och jag hatar verkligen sådant.

Har inte skrivit i helgen eftersom jag har haft fullt upp från morgon och kväll både i lördags och söndags. I lördags jobbade jag först, gick super bra och jag kände mig väldigt nöjd med lektionerna. Efter det så körde Natalie hem oss till hennes moster för att vi skulle hämta Elsa hennes kusin. Sedan drog vi till Naturhistoriska museumeet för att kika runt lite innan vi såg film på cosmonova. Dock ingen rolig film för Elsa då den vi skulle sett på var utsålt så vi såg på shckeltons antarktiska äventyr. Vilket var mer än film för äldre barn skulle jag kunna tänka mig iallafall. Efter det åkte vi hem för att hämta bilen så Natalie kunde köra hem mig.

Söndagen som såg lika bokad ut började med att vi var i Skärholmen, jag och pappa för att lämna julgrejerna innan vi gick upp och fikade hos farmor. Sedan hann jag knappt hem innan Natalie kom och hämtade mig för jag hade lovat Elsa att se henne simma. Då fick jag också chansen att se hur arbets kollegorna la upp sina lektioner, vilket var intressant. När vi väl kom iväg från oasen var klockan ungefär sex så då körde vi hem hennes kusiner till mormor eftersom vi skulle på bio. Fast såklart åt vi först på pizza hut, det var så jävla gott kan jag tala om för er.

Det var min helg det! Har ni också haft en bra helg? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar