Blog Archive

28 dec. 2012

28/12 - jobba jobba jobbba!

Tjena nixen på er där ute :)
Igår var det match som ni läste igår och jag lovar er att jag hade inte mycket röst kvar efter att ha stått i klacken tillsammans med Richard, Emma och hennes kompis. Dock blev det tyvärr förlust som i mina ögon var lite orättvis. Blev även på gåendes av några SSK supportrar  jag må vara liten och kort men vad fan ser er för när ni går idioter. Tror att är märkvärdiga. Usch gillar dem verkligen inte.
Leksing tills jag dör!

Idag har jag inte gjort många knop alls, har varit helt slut men däremot så ska jag jobba imorgon och dela ut reklam för trampoolin vid Globen bland annat. Man måste ju tjäna lite pengar nu under jul uppehållet från jobbet i vattnet så då tänkte jag att jag kunde göra detta. Så det blir 5dagar jobb. Imorgon, Söndag, Onsdag,  Torsdag och Fredag. 
Trampoolin
http://www.trampoolin.com/
Nu ska jag fortsätta min hockey dag med att se allsvenska matchen på tv :) Är helt beroende av ishockey just nu. Saknar även speedwayn jävligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar