Blog Archive

25 nov. 2012

Micaela svarar


Hej! :) Din polare Joanna vägrade att svara på frågan och sa att jag skulle fråga dig så nu gör jag det. Har hört rykten om att du legat med Antonio Lindbäck speedwayföraren? är det sant? Joannas sett att reagera tyder på att du gjort det.
Anonym
kl. 19:26

Svar:
För det första så tycker jag inte om att du drar in Joanna i detta, hon gjorde helt rätt och jag tycker du är dum som ens ställer en sådan fråga till henne.
Angående om jag legat med den kände Antonio Lindbäck så svarar jag bara att det har du inget med att göra. Om jag har gjort det så har jag väl det och har jag det inte så har jag det inte. Tänker inte sitta och skriva om mitt sexliv här på bloggen det är mitt gamla jag och vad jag än svarar så ändrar det inte vad du tror. Vet inte vem du har hört detta ifrån men du få tro vad du vill om detta. För jag tänker inte svara på det.

Det var inte första gången jag fått denna fråga och jag hoppas nu att alla ni läsare slutar undrar för jag kommer aldrig tala om det här på bloggen. Det är mitt privat liv och ni har absolut inget med det att göra med vem jag ligger med. Så nu hoppas jag att ni fått svaret på denna fråga för gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar